Klachten Educatie en Inburgering

Heb je een klacht over Educatie en Inburgering? Ga naar je slb’er. Als je liever met iemand anders praat kun je ook naar de intaker (Jamaa Hammadi, Marianne Herckenrath of Florence Monbredau).

Als zij de klacht niet kunnen oplossen, kun je naar de coördinator (Lisanne Veraart) of projectleider (Simone Heuts). We lossen de klacht samen op. Je krijgt altijd binnen een week een reactie op je klacht. Dan kan het nog 2 weken duren voor het is opgelost.

Als zij de klacht niet kunnen oplossen, kun je een brief sturen naar de klachtencommissie van ROC Rivor. Dit moet binnen 2 weken na je eerste gesprek. In de klachtenregeling op de website kun je lezen wat er dan met je klacht gebeurt. Je kunt ook bellen met de klachtenlijn van Blik op werk: 030-3030645

Schrijf een brief of mail over je klacht
Wil je liever je klacht opschrijven, dat kan ook. Je kunt een brief of mail sturen naar Rivor Volwassenenonderwijs. Stuur je brief of mail naar:

Rivor Volwassenenonderwijs
t.a.v. Lisanne Veraart
Voor de Kijkuit 5
4001 HG Tiel
educatie@rocrivor.nl

Je krijgt binnen 2 weken een reactie dat we de klacht hebben ontvangen. Dan kan het nog 4 weken duren voor er een oplossing is.

We maken gebruik van de klachtenregeling van ROC Rivor en de klachtencommissie die in deze regeling wordt genoemd. Klik hier om de klachtenregeling te lezen.

Bekijk hier het addendum klachtenregeling deelnemers