Dienstverlening

Veranderingen gaan snel binnen de dienstverlening. Duurzame ontwikkelingen en innovatie zijn daarbij belangrijk. Tegelijkertijd worden consumenten kritischer, bijvoorbeeld over voeding. Klantbehoeften veranderen en de concurrentie groeit. Zijn dit bedreigingen? Nee, het zijn juist kansen.

Hospitality, inkoop en verkoop binnen je organisatie, computersystemen installeren en configureren. Welke werkprocessen zijn voor jouw medewerkers zinvol om te leren? Met praktijkleren maken we samen een keuze. Een leertraject stemmen we specifiek af op de individuele leerbehoeften en iedere deelnemer heeft zijn of haar eigen leerroute.

Nadat een opleidingstraject succesvol is afgerond, krijgt de deelnemer een officieel erkend opleidingsbewijs. Afhankelijk van het leertraject is dat een praktijkverklaring, een Mbo-certificaat (deel van een Mbo-opleiding) of een Mbo-diploma van een volledige opleiding. Leren is echt voor iedereen!

Heb je vragen? Wij helpen je verder

Voor elke sector staat een coördinator klaar die al je vragen kan beantwoorden.

Tijdens je opleiding bespreken we wat je wilt leren en je persoonlijke doelen. We kijken ook naar hoe je vordert in je leertraject. Je kunt kiezen uit verschillende leermethoden, zodat je een manier vindt die goed bij jou past. Als je de werkprocessen goed hebt geleerd, krijg je een praktijkverklaring of (deel)certificaat. Dit is een officieel document van onze onderwijsinstelling dat je helpt bij het verbeteren van je werkpositie.

Heb je vragen? Wij helpen je verder

Voor elke sector staat een projectmanager klaar die al je vragen kan beantwoorden.

Adrie Pol

Directeur